سایت شفاگر

روزه طبي آب ( آب درماني ) چيست ؟

يا من اسمه دواء وذكره شفاء
روزه طبي آب يا همان آب درماني بطور خيلي مختصر نخوردن غذا براي مدتي مشخص است .

اينكه چرا با نخوردن غذا در مدتي معين انسان از بيماري نجات پيدا ميكند و چه مكانيسمي در بدن بوجود مي آيد در مقالات متعددي در همين سايت بيان شده است و فلسفه آن در 32 بند ( فلسفه امساك درماني ( آب درماني ) ) در بخش مقالات سايت موجود است .

پايه گذار رسمي و علمي روزه طبي آب ( آب درماني ) در ايران استاد حسن جلاليان در سال 1377 اقدام به ايجاد اين روش در ايران نمود و در سال 1381 نيز از برخي از مراجع معظم و بويژه شخص شريف مقام عظماي ولايت حضرت ايه الله العظمي خامنه اي استفتاء نمودند ( در سايت موجود است ) و براي معرفي گسترده تر از شبكه جهاني اينترنت نيز استفاده نموده و لذا در سال 1383 اولين وتنها پايگاه اينترنتي آب درماني ( روزه طبي اب ) در ايران را ايجاد نمودند .

اين روش كه بدون هياهو و تبليغات و جنجال در طي اين سالها به حركت خود ادامه داده و خوشبختانه شاهد ان هستيم كه و بلاگ هايي در اين زمينه در چند سال اخير افتتاح شده و تعداد زيادي از سايت ها و وبلاگ ها اقدام به معرفي اين روش نموده اند .

اميدواريم كه هموطنان گرامي بتوانند از اين روش غذا نخوردن يعني امساك درماني ( روزه طبي آب ) براي معالجه بيماريهايشان بهره مند شوند . ( البته همچنان كه بارها و در طي سال هاي گذشته و بصورت مقاله و هشدار گفته ايم كه نبايد خودسرانه انجام شود )

با آرزوي خوشبختي و سلامتي براي هموطنان گرامي